
- Europan eta Amerikan fabrikazio-instalazioak ditu eta 90 herrialdeetan gehiago merkaturatzen du. Gaur egun, Natra Europako enpresa nagusietako bat da, kakao eta txokolate produktuetan espezializatua, marka pribaturako eta beste elikagai-enpresa batzuetarako.
- Natraren kontsumo-ondasunen banaketa lau kategoria nagusitan antolatzen da: txokolatezko tabletak, snackinga, diferentzialak eta gifting-a, batez ere Europan merkaturatzen direnak, Alemania, Frantzia, Benelux, Espainia eta Erresuma Batua merkatu nagusiak direlarik.
Gainera, konpainiak Europatik kanpoko merkatuetara hedatzeko konpromisoa hartu du, batez ere Ipar Amerikan eta Asian. - Konpainiak sei ekoizpen-zentro espezializatu ditu Espainian, Belgikan, Frantzian eta Kanadan, baita presentzia komertzial iraunkorra ere Europan, Ipar Amerikan eta Asian.









